Информационная система ИТС
ВХОД
  1. Главная
  2. Пользователям 1С:Предприятия
  3. Управління торгівлею для України
Результаты поиска Об ИС ИТС
  • Документ
  • Результаты поиска
Управління торгівлею для України
Оставить отзыв
 
   
 
  • Управління торгівлею для України
    • Введення
      • Як працювати з книгою
      • Допомога при роботі з конфігурацією
    • Глава 1. Призначення та основні можливості конфігурації
    • Глава 2. Нормативно-довідкова інформація
      • 2.1. Заповнення класифікаторів
      • 2.2. Настройка параметрів обліку
        • 2.2.1. Визначення валют управлінського і регламентованого обліку
        • 2.2.2. Настройка списку використаних функціональних можливостей
      • 2.3. Введення основних відомостей про підприємство
        • 2.3.1. Організації
          • 2.3.1.1. Визначення облікової політики організації
            • Зазначення застосовуваної в організації системи оподаткування
            • Зазначення методів розрахунку собівартості
          • 2.3.1.2. Банківські рахунки організації
          • 2.3.1.3. Каси організації
          • 2.3.1.4. Контроль витрачання коштів по банківському рахунку, касі
          • 2.3.1.5. Введення даних про залишки коштів
        • 2.3.2. Фізичні особи
        • 2.3.3. Підрозділи
        • 2.3.4. Склади (складські території)
          • 2.3.4.1. Основні параметри
          • 2.3.4.2. Використання ордерної схеми документообігу
          • 2.3.4.3. Структура (топологія) складу
          • 2.3.4.4. Контроль залишків та управління запасами
        • 2.3.5. Графіки роботи
        • 2.3.6. Настройка схеми міжфірмових продажів
        • 2.3.7. Введення залишків заборгованості між власними організаціями
      • 2.4. Введення інформації про номенклатурні позиції (товари, послуги, роботи, тару)
        • 2.4.1. Введення інформації про види номенклатури
          • 2.4.1.1. Визначення типу номенклатури
          • 2.4.1.2. Вибір варіанту оформлення продажу послуги (роботи)
          • 2.4.1.3. Порядок завдання характеристик для виду номенклатури
          • 2.4.1.4. Введення інформації про використання серій
          • 2.4.1.5. Введення інформації про продаж наборів
          • 2.4.1.6. Введення додаткових реквізитів
          • 2.4.1.7. Шаблони найменувань номенклатури та характеристик номенклатури
          • 2.4.1.8. Відбір і пошук позицій у списку номенклатури
          • 2.4.1.9. Настройка створення і контролю унікальності реквізитів при введенні нової позиції номенклатури
        • 2.4.2. Введення інформації про групи номенклатури
        • 2.4.3. Введення інформації про набори упаковок
        • 2.4.4. Введення інформації про товар (роботу, послугу, тару)
          • 2.4.4.1. Коди УКТЗЕД та номери ВМД
          • 2.4.4.2. Штрихкодування товарів
          • 2.4.4.3. Багатооборотна тара
          • 2.4.4.4. Додаткова інформація про товар (послугу)
        • 2.4.5. Сертифікати
        • 2.4.6. Настройка списку товарів, що продаються спільно
        • 2.4.7. Введення інформації про залишки товарів
        • 2.4.8. Контроль вводу інформації про товари і послуги
      • 2.5. Введення інформації про ділових партнерів підприємства
        • 2.5.1. Реєстрація нового партнера
          • 2.5.1.1. Введення інформації про компанію, яка складається з декількох юридичних осіб
          • 2.5.1.2. Введення інформації про мережі магазинів (безліч партнерів, одна юридична особа)
          • 2.5.1.3. Реєстрація контактних осіб партнерів
        • 2.5.2. Реєстрація інформації про партнера на підставі даних із зовнішнього файлу
        • 2.5.3. Отримання зведеної інформації по партнеру
        • 2.5.4. Введення інформації про залишки взаєморозрахунків з партнерами
          • 2.5.4.1. Контроль інформації про залишки взаєморозрахунків з партнерами
      • 2.6. Настройка сегментів номенклатури та партнерів
        • 2.6.1. Визначення способу формування сегмента
        • 2.6.2. Настройка правил формування сегментів
        • 2.6.3. Настройка автоматичного формування сегментів
        • 2.6.4. Перегляд результатів формування сегмента
      • 2.7. Настройка роботи користувачів програми
        • 2.7.1. Настройка списку доступних ролей (профілів груп доступу)
        • 2.7.2. Ведення списку користувачів
        • 2.7.3. Поділ користувачів по групах доступу
        • 2.7.4. Аналіз прав доступу користувачів
    • Глава 3. Планування
      • 3.1. Підготовка формування планів
        • 3.1.1. Сценарії планування
        • 3.1.2. Види планів
        • 3.1.3. Джерела даних планування
      • 3.2. Принципи заповнення документів планування
        • 3.2.1. Спрощений варіант заповнення плану
        • 3.2.2. Розширений варіант заповнення плану
        • 3.2.3. Заповнення даних на підставі інформації з зовнішніх джерел
        • 3.2.4. Планування оплат
      • 3.3. Формування планів з урахуванням сезонних коливань
      • 3.4. Планування продажів
        • 3.4.1. Оформлення плану продажів
        • 3.4.2. Асортиментне планування
          • 3.4.2.1. Розподіл товарів за товарними категоріями та колекціями товарів
          • 3.4.2.2. Розподіл складів (магазинів) за форматами
          • 3.4.2.3. Управління асортиментом
          • 3.4.2.4. Створення узагальнених планів продажів по товарних категоріях
          • 3.4.2.5. Визначення нормативів розподілу в межах товарних категорій
          • 3.4.2.6. Створення деталізованих планів продажів за номенклатурою
        • 3.4.3. Планування за швидкістю продажів з урахуванням рейтингу і швидкості продажів
          • 3.4.3.1. Настройки планування
          • 3.4.3.2. Формування плану продажів за категоріями
          • 3.4.3.3. Формування деталізованого плану
        • 3.4.4. Аналіз планування продажів
      • 3.5. Планування збирання та розбирання
      • 3.6. Планування купівель
    • Глава 4. Продажі
      • 4.1. Підготовка продажів
        • 4.1.1. Правила продажів
          • 4.1.1.1. Оферти, що містять умови продажів
            • Цінові умови
            • Фінансові умови (валюта, графік і форма оплати)
            • Логістичні умови
            • Зазначення організації та системи оподаткування
            • Умови для регулярних продажів
          • 4.1.1.2. Індивідуальні правила продажів
          • 4.1.1.3. Узгодження і коригування оферт (правил продажів)
          • 4.1.1.4. Перевірка правил продажів
          • 4.1.1.5. Договори клієнтів
          • 4.1.1.6. Заборона відвантаження за довільних умов («стоп-листи»)
        • 4.1.2. Ціноутворення
          • 4.1.2.1. Настройка цінових груп
          • 4.1.2.2. Настройка видів цін (завдання правил розрахунку)
            • Правила розрахунку цін
            • Установка відбору для виду ціни
            • Правила округлення ціни
            • Установка порогу спрацьовування
          • 4.1.2.3. Спрощені правила розрахунку ціни
          • 4.1.2.4. Настройка діапазону допустимих цін продажу та купівлі
          • 4.1.2.5. Призначення цін номенклатури
          • 4.1.2.6. Зміна діючих цін
          • 4.1.2.7. Розрахунок цін продажу у відповідності з цінами постачання
          • 4.1.2.8. Узгодження нових і змінених цін
          • 4.1.2.9. Аналіз встановлених цін
          • 4.1.2.10. Друк списку цін, цінників і етикеток
          • 4.1.2.11. Формування прайс-листа
        • 4.1.3. Знижки та націнки
          • 4.1.3.1. Умови надання знижок (націнок)
          • 4.1.3.2. Класифікатор знижок (націнок)
            • Типи знижок, що надаються
            • Зазначення умов надання знижки
          • 4.1.3.3. Правила спільної дії знижок
          • 4.1.3.4. Призначення автоматичних знижок (націнок)
            • Призначення автоматичних знижок (націнок) за умовами продажів (офертами)
            • Призначення автоматичних знижок (націнок) при продажу товарів у магазинах
            • Призначення автоматичних знижок за картками лояльності (дисконтними картками)
          • 4.1.3.5. Розрахунок автоматичних знижок (націнок)
          • 4.1.3.6. Ручні знижки (націнки)
        • 4.1.4. Взаємодії
        • 4.1.5. Розсилки та оповіщення
          • 4.1.5.1. Створення шаблонів повідомлень
          • 4.1.5.2. Реєстрація груп розсилок та оповіщень
          • 4.1.5.3. Формування списку адресатів для розсилок та сповіщень (оформлення підписки)
          • 4.1.5.4. Реєстрація видів сповіщень по різних подіях (зміна статусу, прострочена заборгованість і т. д.)
          • 4.1.5.5. Реєстрація розсилок з маркетингових акцій (реклама, оповіщення промаркетингові акції, що проводяться, і т. д.)
          • 4.1.5.6. Відправка та контроль стану повідомлень у відповідності зі сформованими розсилками і оповіщеннями
        • 4.1.6. Претензії
          • 4.1.6.1. Настройка опрацювання претензій
          • 4.1.6.2. Реєстрація претензії
          • 4.1.6.3. Відпрацювання претензії
          • 4.1.6.4. Фіксація результатів
          • 4.1.6.5. Аналіз претензій
        • 4.1.7. Угоди
          • 4.1.7.1. Настройки ведення угод
          • 4.1.7.2. Реєстрація угоди
          • 4.1.7.3. Планування робіт за угодою
          • 4.1.7.4. Відокремлений облік товарів за угодою
          • 4.1.7.5. Ведення угод
          • 4.1.7.6. Закриття угод
          • 4.1.7.7. Аналіз роботи за угодами
      • 4.2. Гуртова торгівля
        • 4.2.1. Комерційні пропозиції
        • 4.2.2. Замовлення клієнтів
          • 4.2.2.1. Підготовка замовлення
          • 4.2.2.2. Узгодження замовлення
          • 4.2.2.3. Виставлення рахунків клієнтам
          • 4.2.2.4. Резервування та забезпечення товарів
            • Можливі варіанти забезпечення
            • Автоматичне заповнення варіантів забезпечення
            • Ручний вибір варіанту забезпечення
            • Відокремлене забезпечення замовлень
          • 4.2.2.5. Контроль стану забезпечення
          • 4.2.2.6. Підготовка до відвантаження товарів
          • 4.2.2.7. Закриття замовлень
        • 4.2.3. Реалізація товарів і послуг
          • 4.2.3.1. Оформлення реалізації за замовленнями клієнта
          • 4.2.3.2. Оформлення реалізації без прив'язки до замовлення
          • 4.2.3.3. Оформлення відвантаження товарів з кількох складів
          • 4.2.3.4. Відвантаження товарів з використанням ордерної схеми
          • 4.2.3.5. Відображення відвантаження товарів тільки в регламентованому або управлінського обліку
          • 4.2.3.6. Оформлення виконання робіт і надання послуг при відвантаженні товарів
          • 4.2.3.7. Оформлення продажу наборів товарів
            • Настройка варіантів формування наборів
            • Введення наборів
            • Установка ціни набору
            • Використання наборів
        • 4.2.4. Швидке оформлення документів продажу
          • 4.2.4.1. Настройка та друк комплекту документів
          • 4.2.4.2. Помічник продажів
        • 4.2.5. Доставка товарів
          • 4.2.5.1. Заповнення інформації про зони доставки та транспортні засоби
          • 4.2.5.2. Зазначення способу та адреси доставки при оформленні документів
          • 4.2.5.3. Оформлення завдань на перевезення (маршрутних листів)
          • 4.2.5.4. Збирання товарів на складі у відповідності з завданнями на перевезення
          • 4.2.5.5. Друк пакета документів, необхідних при оформленні доставки
          • 4.2.5.6. Контроль і відстеження стану завдань на перевезення
        • 4.2.6. Формування товарно-транспортної накладної
        • 4.2.7. Оформлення повернення товарів від клієнта
          • 4.2.7.1. Оформлення заявки на повернення товарів
            • Реєстрація нової заявки на повернення
            • Узгодження заявки на повернення
            • Оформлення повернень товарів за заявкою
            • Аналіз стану заявки на повернення
          • 4.2.7.2. Оформлення повернень товарів від клієнта без заявки
        • 4.2.8. Аналіз даних при оформленні гуртових продажів
        • 4.2.9. Комісійні продажі
          • 4.2.9.1. Правила передачі товарів на комісію
          • 4.2.9.2. Договір з комісіонером
          • 4.2.9.3. Замовлення комісіонера
          • 4.2.9.4. Передача і повернення товарів на комісії
          • 4.2.9.5. Звіт комісіонера
          • 4.2.9.6. Аналітична звітність комісійних продажів
        • 4.2.10. Передана зворотна тара
          • 4.2.10.1. Настройки тари
          • 4.2.10.2. Передача клієнту тари
          • 4.2.10.3. Доповнити тарою
          • 4.2.10.4. Повернення та викуп переданої тари
          • 4.2.10.5. Аналітична звітність
        • 4.2.11. Самообслуговування клієнтів
          • 4.2.11.1. Настройка доступу
          • 4.2.11.2. Правила продажів
          • 4.2.11.3. Оновлення даних про поточні залишки товарів на складах
          • 4.2.11.4. Замовлення клієнта
          • 4.2.11.5. Приймання та повернення товарів
          • 4.2.11.6. Звіт комісіонера
          • 4.2.11.7. Оформлення претензій
          • 4.2.11.8. Реєстрація планів купівель
          • 4.2.11.9. Аналітична звітність
        • 4.2.12. Робота з торговими представниками
          • 4.2.12.1. Введення інформації про торгових представників
          • 4.2.12.2. Планування робіт торгових представників супервайзером
          • 4.2.12.3. Обробка результатів роботи торгового представника в центральному офісі
          • 4.2.12.4. Аналіз роботи торгових представників
      • 4.3. Роздрібні продажі
        • 4.3.1. Реалізація в роздріб
          • 4.3.1.1. Торговельні точки
          • 4.3.1.2. Передача товарів у торговельну точку
          • 4.3.1.3. Призначення цін і знижок при продажу товарів у роздріб
          • 4.3.1.4. Друк цінників і етикеток
          • 4.3.1.5. Оформлення продажів з використанням ККМ в режимі ФР
          • 4.3.1.6. Оформлення продажів при підключенні ККМ в режимі Offline
          • 4.3.1.7. Оформлення продажів у віддалених торговельних точках
          • 4.3.1.8. Ваги з друком етикеток Offline
          • 4.3.1.9. Електронні ваги Online
          • 4.3.1.10. Аналітична звітність
        • 4.3.2. Подарункові сертифікати
          • 4.3.2.1. Реєстрація подарункових сертифікатів
          • 4.3.2.2. Продаж подарункового сертифіката
          • 4.3.2.3. Оплата подарунковим сертифікатом
          • 4.3.2.4. Повернення подарункового сертифіката
          • 4.3.2.5. Анулювання подарункового сертифіката
        • 4.3.3. Бонусні програми
          • 4.3.3.1. Настройка бонусної програми
          • 4.3.3.2. Нарахування бонусних балів
          • 4.3.3.3. Оплата бонусними балами
          • 4.3.3.4. Списання бонусних балів
          • 4.3.3.5. Аналітична звітність
        • 4.3.4. Асортимент
          • 4.3.4.1. Формати магазинів
          • 4.3.4.2. Опис асортименту
          • 4.3.4.3. Управління асортиментом
          • 4.3.4.4. Аналітична звітність
        • 4.3.5. Динамічні набори
    • Глава 5. Склад
      • 5.1. Опис топології складу (складських приміщень)
        • 5.1.1. Визначення структури складської території
        • 5.1.2. Створення структури складських комірок для складу (приміщення) з довідковим розміщенням товарів у комірках
          • 5.1.2.1. Генерація структури складських комірок (довідкове зберігання)
          • 5.1.2.2. Визначення робочих ділянок
        • 5.1.3. Створення структури складських комірок для складу з адресним зберіганням товарів в комірках (WMS-склад)
          • 5.1.3.1. Визначення типів складських комірок
          • 5.1.3.2. Визначення розмірів складських комірок та упаковок товарів
          • 5.1.3.3. Визначення правил розміщення товарів у комірках
            • Реєстрація списку областей зберігання для складу (приміщення)
            • Стратегії розміщення
            • Стратегії відбору
            • Реєстрація складських груп номенклатури
            • Реєстрація складських груп упаковок
            • Визначення правил розміщення товарів
          • 5.1.3.4. Генерація структури складських комірок на адресному складі
      • 5.2. Організація роботи на адресному складі
        • 5.2.1. Зазначення можливих варіантів переупаковок товарів
        • 5.2.2. Алгоритм розрахунку оптимальної кількості різних варіантів упаковок
        • 5.2.3. Настройка параметрів підживлення зон відбору, проведення класифікації та визначення нормативного запасу упаковок для товару на конкретному складі (приміщенні)
        • 5.2.4. Формування та виконання завдань на підживлення (розупаковку) товарів
      • 5.3. Методика відкладеного впровадження ордерної схеми та адресного зберігання залишків
      • 5.4. Серії товарів
        • 5.4.1. Робота з серіями в документах програми
        • 5.4.2. Аналіз серій товарів
      • 5.5. Робота з товарами різної якості
        • 5.5.1. Відображення браку в документах «Надходження товарів і послуг» і «Прибутковий ордер на товари»
        • 5.5.2. Відображення браку при оформленні внутрішніх складських операцій (псування, перерахунок товарів)
        • 5.5.3. Повернення бракованих товарів від клієнтів
      • 5.6. Складські операції
        • 5.6.1. Оформлення складських документів
        • 5.6.2. Переміщення товарів зі складу на склад
        • 5.6.3. Внутрішнє споживання товарів
        • 5.6.4. Операції збирання (розбирання) товарів
          • 5.6.4.1. Специфікації комплектів
        • 5.6.5. Інше оприбуткування товарів
        • 5.6.6. Оформлення складських актів щодо фактично виявлених надлишків і недостач
      • 5.7. Оформлення складських операцій при використанні ордерної схеми
        • 5.7.1. Приймання товарів на склад при використанні ордерної схеми поставки товарів
          • 5.7.1.1. Оформлення приймання товарів на складах (приміщеннях) з довідковим розміщенням товарів у комірках
          • 5.7.1.2. Оформлення приймання товарів на склад з адресним зберіганням товарів у комірках
            • Підготовка завдань на розміщення товарів
            • Робота із завданнями на розміщення товарів
            • Контроль стану приймання товарів на склад
        • 5.7.2. Відвантаження товарів зі складу з використанням ордерної схеми відвантаження
          • 5.7.2.1. Оформлення відвантаження товарів зі складу (приміщення) з довідковим розміщенням товарів у комірках
          • 5.7.2.2. Контроль процесу збирання товарів на складі (приміщенні)
        • 5.7.3. Оформлення переміщення товарів між приміщеннями
      • 5.8. Облік відокремлення товарів у складській підсистемі
        • 5.8.1. Настройка відокремлення товарів
        • 5.8.2. Приймання товару під призначення
        • 5.8.3. Відвантаження товару під призначення
        • 5.8.4. Облік серій при відокремленні товарів
        • 5.8.5. Інші складські операції
        • 5.8.6. Аналіз даних
      • 5.9. Пакувальні листи
        • 5.9.1. Приймання за пакувальними листами
        • 5.9.2. Відвантаження за пакувальними листами
      • 5.10. Проведення інвентаризації товарів
        • 5.10.1. Перерахунок товарів
        • 5.10.2. Інвентаризаційний опис і друковані форми
        • 5.10.3. Реєстрація складських актів за результатами перерахунку
      • 5.11. Мобільне робоче місце працівника складу
        • 5.11.1. Настройка мобільного робочого місця працівника складу
        • 5.11.2. Розміщення прийнятого товару у відповідності до завдання
        • 5.11.3. Розміщення товару із зони приймання
        • 5.11.4. Відбір товарів
        • 5.11.5. Переміщення товарів з однієї комірки в іншу
        • 5.11.6. Результати виконання завдань працівником складу (користувачем мобільного робочого місця)
        • 5.11.7. Перерахунок товарів при проведенні інвентаризації
        • 5.11.8. Відокремлення товарів в мобільному робочому місці працівника складу (МРМ)
    • Глава 6. Забезпечення потреб
      • 6.1. Спрощений варіант розрахунку потреб
        • 6.1.1. Підтримання залишків на складі
        • 6.1.2. Забезпечення замовлень на відвантаження
        • 6.1.3. Створення замовлень постачальникам
      • 6.2. Розширений варіант розрахунку потреб
        • 6.2.1. Стратегії управління запасами
        • 6.2.2. Способи забезпечення потреб
        • 6.2.3. Параметри забезпечення потреб
        • 6.2.4. Формування замовлень за потребами
      • 6.3. Формування замовлень постачальникам за планами
      • 6.4. ABC/XYZ-класифікація товарів
        • 6.4.1. Настройка параметрів ABC/XYZ-класифікації
        • 6.4.2. Проведення ABC/XYZ-класифікації
    • Глава 7. Купівлі
      • 7.1. Умови купівель
        • 7.1.1. Оферти, що містять умови купівель
        • 7.1.2. Номенклатура постачальників
        • 7.1.3. Ціни постачальників
          • 7.1.3.1. Оформлення документа «Реєстрація цін постачальника»
          • 7.1.3.2. Реєстрація прайс-листа постачальника з додатковими умовами
          • 7.1.3.3. Автоматична реєстрація цін постачальника при проведенні документів поставки
        • 7.1.4. Договори з постачальниками
        • 7.1.5. Порядок розрахунків з постачальниками
        • 7.1.6. Аналітична звітність
      • 7.2. Купівля у постачальника
        • 7.2.1. Замовлення постачальнику
          • 7.2.1.1. Формування нових замовлень
            • Оформлення замовлення постачальнику зі списку замовлень
            • Оформлення замовлення постачальнику на підставі замовлення клієнта
            • Оформлення замовлення постачальнику на підставі угоди
          • 7.2.1.2. Узгодження замовлення постачальнику
          • 7.2.1.3. Контроль виконання замовлення постачальником
          • 7.2.1.4. Реєстрація оплати за замовленням
          • 7.2.1.5. Закриття замовлення
        • 7.2.2. Довіреність на отримання товарів
        • 7.2.3. Надходження товарів і послуг
          • 7.2.3.1. Реєстрація розбіжностей при надходженні товарів
        • 7.2.4. Повернення товарів постачальнику
        • 7.2.5. Купівля по імпорту
          • 7.2.5.1. Без оформлення митної декларації
          • 7.2.5.2. З оформленням митної декларації
          • 7.2.5.3. Оформлення оферти постачальника-імпортера
          • 7.2.5.4. Поставки імпортних товарів
          • 7.2.5.5. Оформлення митної декларації
            • Оформлення митної декларації за конкретним документом поставки
            • Оформлення митної декларації за декількома документами поставки
          • 7.2.5.6. Оплата митних витрат
        • 7.2.6. Аналітична звітність
      • 7.3. Приймання на комісію
        • 7.3.1. Реєстрація умов приймання товарів на комісію
        • 7.3.2. Надходження товарів комітента
        • 7.3.3. Продаж комісійних товарів
        • 7.3.4. Оформлення звіту комітенту
          • 7.3.4.1. Звіт комітента про продажі
        • 7.3.5. Реєстрація оплати комітенту
        • 7.3.6. Переоцінка товарів у комітента
        • 7.3.7. Повернення товарів комітенту
        • 7.3.8. Аналітична звітність
    • Глава 8. Казначейство
      • 8.1. Статті руху коштів
      • 8.2. Планування операцій з коштами
        • 8.2.1. Платіжний календар
        • 8.2.2. Заявки на витрачання коштів
        • 8.2.3. Спрощене планування і контроль коштів
        • 8.2.4. Контроль цільового використання коштів
        • 8.2.5. Переміщення коштів
        • 8.2.6. Очікуване надходження коштів
        • 8.2.7. Оплата заявок і переміщень
      • 8.3. Облік готівки
        • 8.3.1. Каси підприємства
        • 8.3.2. Надходження готівки
        • 8.3.3. Видача готівки
        • 8.3.4. Інвентаризація готівки в касах
        • 8.3.5. Інкасація готівки
        • 8.3.6. Формування касових книг
      • 8.4. Облік безготівкових коштів
        • 8.4.1. Банківські рахунки організацій
        • 8.4.2. Надходження безготівкових коштів
        • 8.4.3. Списання коштів з банківських рахунків організації
        • 8.4.4. Реєстрація виписки по банківському рахунку
        • 8.4.5. Робоче місце «Обмін з банком з підтримкою прямого обміну»
      • 8.5. Облік операцій еквайрингу
      • 8.6. Розрахунки з підзвітними особами
      • 8.7. Взаєморозрахунки
        • 8.7.1. Види заборгованості
        • 8.7.2. Деталізація взаєморозрахунків
        • 8.7.3. Ведення взаєморозрахунків за договорами
          • 8.7.3.1. Реєстрація можливості ведення розрахунків у межах договорів
          • 8.7.3.2. Оформлення договорів
        • 8.7.4. Оформлення документів в рамках договору
          • 8.7.4.1. Зазначення договору в документах продажу
          • 8.7.4.2. Зазначення договору в платіжних документах
        • 8.7.5. Ведення взаєморозрахунків за замовленнями/накладними
          • 8.7.5.1. Залік авансів
        • 8.7.6. Валюта взаєморозрахунків
        • 8.7.7. Автоматичний розподіл оплат за документами відвантаження і постачання (механізм неоперативних розрахунків)
        • 8.7.8. Проведення взаємозаліків та списання заборгованості
        • 8.7.9. Звірка взаєморозрахунків
      • 8.8. Кредити, депозити, позики
        • 8.8.1. Облік кредитних договорів
        • 8.8.2. Графік платежів
        • 8.8.3. Оплата за кредитами і депозитами
        • 8.8.4. Нарахування за кредитами і депозитами
    • Глава 9. Управлінський облік витрат та фінансовий результат
      • 9.1. Доходи підприємства
        • 9.1.1. Облік виторгу
        • 9.1.2. Облік інших доходів
      • 9.2. Витрати підприємства
        • 9.2.1. Визначення собівартості продажів і складських залишків
          • 9.2.1.1. Розрахунок собівартості при використанні передач товарів між організаціями
          • 9.2.1.2. Аналіз собівартості товарів
          • 9.2.1.3. Механізм партіонного обліку
        • 9.2.2. Витрати, що розподіляються на собівартість товарів
        • 9.2.3. Відокремлений розрахунок собівартості
          • 9.2.3.1. Настройка відокремленого обліку
          • 9.2.3.2. Коригування відокремленого обліку
          • 9.2.3.3. Аналіз результатів відокремленого обліку
        • 9.2.4. Витрати, що розподіляються на фінансовий результат (напрям діяльності)
          • 9.2.4.1. Вибір між варіантами розподілу на собівартість і на фінансовий результат
        • 9.2.5. Витрати майбутніх періодів
      • 9.3. Фінансовий результат за напрямами діяльності
        • 9.3.1. Розподіл виторгу та собівартості продажів
        • 9.3.2. Розподіл постатейних доходів і витрат
      • 9.4. Закриття місяця
      • 9.5. Аналіз фінансових результатів
    • Глава 10. Звіти та моніторинг
      • 10.1. Звіти
        • 10.1.1. Настройка панелі звітів
        • 10.1.2. Настройка параметрів звіту
      • 10.2. Моніторинг цільових показників
      • 10.3. Категорії цілей
      • 10.4. Структура цілей
      • 10.5. Варіанти аналізу цільових показників
      • 10.6. Монітор цільових показників
    • Глава 11. Регламентований облік
      • 11.1. Оформлення передач товарів та коштів між організаціями
        • 11.1.1. Оформлення передач товарів між організаціями за результатами продажів товарів від імені іншої організації
        • 11.1.2. Оформлення передач товарів між організаціями до продажу товарів кінцевому клієнту
        • 11.1.3. Оформлення звіту комісії між організаціями
        • 11.1.4. Оформлення переміщення коштів між організаціями
        • 11.1.5. Розрахунки через третю особу при передачі товарів між організаціями
        • 11.1.6. Помічник виправлення залишків товарів організацій
        • 11.1.7. Аналіз міжфірмових продажів
      • 11.2. Облік ПДВ
        • 11.2.1. Принципи обліку ПДВ
        • 11.2.2. Настройка обліку ПДВ
          • 11.2.2.1. Система оподаткування організації
          • 11.2.2.2. Облік податкових призначень товарів
          • 11.2.2.3. Інформація про систему оподаткування контрагента
          • 11.2.2.4. Визначення ставок ПДВ
          • 11.2.2.5. Моменти визначення бази оподаткування ПДВ
          • 11.2.2.6. Номенклатура для заповнення податкових накладних
          • 11.2.2.7. Статті податкових декларацій
        • 11.2.3. Відображення операцій з обліку податкових зобов'язань
          • 11.2.3.1. Реалізація товарів, послуг, інших активів
          • 11.2.3.2. Отримання оплати покупця
          • 11.2.3.3. Роздрібні продажі
          • 11.2.3.4. Нарахування податкових зобов'язань
          • 11.2.3.5. Виписка податкових документів
            • Формування податкових документів по виниклих операціях поставки гуртовим покупцям
            • Коригування податкових документів за уточненими операціями поставки гуртовим покупцям
            • Формування податкових документів за щоденними підсумками операцій (роздрібна торгівля)
          • 11.2.3.6. Перевірка і видача податкових документів
          • 11.2.3.7. Ручна зміна податкових документів
          • 11.2.3.8. Робота з журналом податкових документів
          • 11.2.3.9. Аналіз податкових зобов'язань
        • 11.2.4. Відображення операцій з обліку вхідного ПДВ
          • 11.2.4.1. Придбання товарів, послуг, інших активів
          • 11.2.4.2. Оплата постачальнику
          • 11.2.4.3. Визначення сум вхідного ПДВ
          • 11.2.4.4. Реєстрація вхідного податкового документа
          • 11.2.4.5. Аналіз вхідного ПДВ
        • 11.2.5. Облік товарів в розрізі податкових призначень
          • 11.2.5.1. Використовуються податкові призначення
          • 11.2.5.2. Зазначення податкового призначення при придбанні товарів
          • 11.2.5.3. Зазначення податкового призначення при вибутті товарів
      • 11.3. Облік Єдиного податку
        • 11.3.1. Настройка обліку Єдиного податку
        • 11.3.2. Облік доходів і витрат
        • 11.3.3. Формування Книги доходів (доходів і витрат)
      • 11.4. Облік акцизного податку з роздрібних продажів
        • 11.4.1. Настройка обліку акцизного податку
        • 11.4.2. Нарахування акцизного податку
        • 11.4.3. Інформація для складання Декларації акцизного податку
      • 11.5. Реєстрація операцій, що мають різне відображення в управлінському і регламентованому обліку
        • 11.5.1. Операції регламентованого обліку
        • 11.5.2. Операції управлінського обліку
      • 11.6. Облік активів, що не беруть участь у торговельних операціях
        • 11.6.1. Оформлення придбання активів
        • 11.6.2. Оформлення надходження готової продукції
        • 11.6.3. Списання запасів на витрати
        • 11.6.4. Передача малоцінних активів в експлуатацію
        • 11.6.5. Перенесення даних про запаси і необоротних активи у конфігурацію «Бухгалтерія для України»
      • 11.7. Синхронізація даних з конфігурацією «Бухгалтерія для України»
    • Глава 12. Сервісні можливості
      • 12.1. Інтеграція з «1С:Документообіг КОРП для України»
      • 12.2. Управління доступом
      • 12.3. Підключення та настройка торговельного обладнання
      • 12.4. Бізнес-процеси
      • 12.5. Робота з файлами
      • 12.6. Друковані форми
        • 12.6.1. Штрихкодування друкованих форм об'єктів
      • 12.7. Управління настройками форм
      • 12.8. Робота зі звітами
        • 12.8.1. Збереження варіанта звіту
        • 12.8.2. Вибір варіанту звіту
        • 12.8.3. Швидкий доступ до варіантів звітів з панелей звітів
        • 12.8.4. Швидка настройка звітів
        • 12.8.5. Зовнішні звіти і обробки
        • 12.8.6. Розсилка звітів
      • 12.9. Замітки і нагадування користувачів
      • 12.10. Додаткові реквізити та відомості
        • 12.10.1. Призначення нових додаткових реквізитів і відомостей
        • 12.10.2. Ведення додаткових реквізитів і відомостей
      • 12.11. Групова зміна об'єктів
        • 12.11.1. Особливі випадки групової зміни об'єктів
      • 12.12. Настройка і ведення контактної інформації
        • 12.12.1. Настройка видів контактної інформації
        • 12.12.2. Ведення контактної інформації
      • 12.13. Дата заборони зміни даних
        • 12.13.1. Установка дати заборони змін у розрізі користувачів і розділів
        • 12.13.2. Звіти по настройкам дати заборони змін
      • 12.14. Заборона редагування реквізитів об'єктів
      • 12.15. Завантаження документа із зовнішнього файлу довільного формату
      • 12.16. Регламентні завдання
        • 12.16.1. Настройка регламентних завдань
        • 12.16.2. Виконання регламентних завдань
      • 12.17. Перегляд і контроль журналу реєстрації
        • 12.17.1. Перегляд журналу реєстрації
        • 12.17.2. Контроль журналу реєстрації
          • 12.17.2.1. Ручне формування звіту
          • 12.17.2.2. Настройка параметрів автоматичного формування та розсилання звіту
      • 12.18. Видалення помічених об'єктів
      • 12.19. Резервне копіювання інформаційної бази
        • 12.19.1. Настройка автоматичного резервного копіювання
        • 12.19.2. Процедура резервного копіювання
        • 12.19.3. Створення резервних копій вручну
        • 12.19.4. Відновлення даних з резервної копії
      • 12.20. Згортка інформаційної бази
      • 12.21. Завершення роботи користувачів
        • 12.21.1. Блокування роботи користувачів
        • 12.21.2. Зняття блокування роботи користувачів
        • 12.21.3. Список активних користувачів
      • 12.22. Версіонування об'єктів
        • 12.22.1. Настройка версіонування об'єктів
        • 12.22.2. Перегляд історії змін об'єкта
      • 12.23. Обмін з сайтами
        • 12.23.1. Настройка обміну з сайтами
          • 12.23.1.1. Основні настройки вузла обміну
          • 12.23.1.2. Настройка вивантаження товарів
          • 12.23.1.3. Настройка обміну замовленнями
        • 12.23.2. Обмін з сайтом
          • 12.23.2.1. Додаткова інформація
      • 12.24. Перенесення даних з конфігурації «Управління торгівлею для України», редакція 2.3
        • 12.24.1. Підготовка інформаційної бази УТ 2.3 до перенесення даних
        • 12.24.2. Вивантаження даних з інформаційної бази УТ 2.3
        • 12.24.3. Завантаження даних в інформаційну базу УТ 3
        • 12.24.4. Перевірка коректності завантажених даних
      • 12.25. Оновлення конфігурації
        • 12.25.1. Оновлення конфігурації через Інтернет
        • 12.25.2. Оновлення конфігурації з диска ІТС
        • 12.25.3. Оновлення конфігурації з довільного файлу
Информация об ограничениях
 web-its@1c.ua